- To all PTJ Store Officer, the chemicals application form for Semester 2 2015/2016 must be submitted to us by following the right procedures starting on 31st Dicember 2015 – 7th January 2016.
- Please email to us the softcopy of the application. The template required can be download here.
- Quotation is not needed. Based on the previous transaction, we were able to collect most of the chemicals supplier information.
- All of the applications will be processing once we get the latest allocation by the university. (Expecting date: 3rd week of January)
- Any submission after the due date need a further discussion with us. Extension number : 10232.
- Thanks for the cooperation.
- Mohon kepada semua pegawai stor bagi setiap PTJ untuk menghantar permohonan Bahan kimia sem II 2015/2016 mengikut prosedur yang telah ditetapkan bermula  31 Disember 2015 sehingga 7 Januari 2016  akan datang ini.
- Sila email permohonan berbentuk softcopy mengikut templete yang di lampirkan bersama.
- PERMOHONAN kali ini perlu dihantar TANPA sebutharga (Quotation) dari mana-mana pembekal memandangkan pihak CMC telah dapat mengumpulkan maklumat  hampir semua pembekal yang membekalkan bahan kimia kepada UTM.
- Pihak CMC akan mula memproses pembelian pada minggu ketiga bulan Januari 2016 atau setelah menerima peruntukan pembelian bagi tahun 2016.
- Permohonan yang dihantar lewat  diminta  berhubung terus dengan pihak CMC untuk perbincangan  di talian 10232/ 019-7177183.
- Kerjasama dari pihak semua pegawai stor amat diharapkan dengan mematuhi semua kriteria dan polisi CMC yang telah ditetapkan.